Jak powstaje dobra whisky

Whisky to produkt zawierający alkohol, który powstaje podczas destylacji zacieru zbożowego, wody i drożdży. Obecnie whisky wytwarzana jest w różnych miejscach na świecie. Ze względu na pochodzenie whisky podzielić możemy na:

– pochodzące ze Szkocji szeroko znane jako „Scotch” – produkowane na terenie Szkocji, w 100% ze słodu jęczmiennego (single malt), poddane maturacji w używanych dębowych beczkach przez okres minimum trzech lat, dzięki czemu jest delikatniejsza w smaku i zapachu.

– amerykańskie – powstające tylko w USA z żyta, pszenicy i jęczmienia. Whiskey poddawana jest maturacji w świeżych, beczkach z dębu przez co najmniej dwa lata. Alkohol ten dzieli się na Burbon i Tennessee Whiskey.

– pochodzące z Irlandii – produkowane wyłącznie w Irlandii z jęczmienia i słodu, leżakujące przez minimum trzy lata. W tym kraju whiskey podlega trzykrotnej destylacji dzięki czemu jest bardziej charakterystyczna w swoim smaku i aromacie.

Na popularności zyskują stają się whisky single malt nazywane słodowymi. Te produkowane są w jednej destylarnii ze słodowanego jęczmienia, wody pochodzącej z lokalnego źródła, oraz drożdży. Whisky ta ma wyjątkowy aromat kompleksowy zapach oraz złożony smak. Każda z destylarni ma swój unikatowy sposób tworzenia whisky single malt. Sprawia to, że każda z marek jest niepowtarzalny i ma swoich zagorzałych fanów.

Kategoria alkoholu typu whisky zyskuje na popularności w naszym kraju, a coraz to nowe grupy odbiorców sięgają po ten produkt. Ludzie degustują ten alkohol w formie czystej na wielu baletach. Z każdym kolejnym rokiem powstaje mnóstwo artykułów mówiących o tym jak pić whisky. To dobrze, popularyzacja tej grupy alkoholi buduje rozpoznawalność marek na szeroko rozumianym rynku. Chętnie czytamy o produkcji whisky na blogach np: http://jakpicwhisky.pl, jak ją pić oraz z czym się ją pije.

+ posts

Agnieszka Jarosz to doświadczona specjalistka od marketingu nieruchomości, która od lat pomaga klientom w sprzedaży i wynajmie ich nieruchomości. Zawsze wykazuje się dużym zaangażowaniem i profesjonalizmem w swojej pracy, dbając o to, aby każdy projekt był realizowany zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Jej umiejętności marketingowe i znajomość rynku nieruchomości pozwalają jej na skuteczne promowanie nieruchomości w internecie, w mediach społecznościowych i w innych kanałach marketingowych. Agnieszka zawsze stara się dostosować strategię marketingową do specyfiki nieruchomości i preferencji klienta, co przekłada się na sukces sprzedaży lub wynajmu nieruchomości.

Jest osobą kreatywną i zawsze gotową do podjęcia wyzwania, co pozwala jej na znalezienie najlepszych rozwiązań dla każdego klienta. Agnieszka to także osoba bardzo cierpliwa i empatyczna, potrafi słuchać i dostosowywać swoje działania do potrzeb klientów, co czyni ją idealnym partnerem w procesie sprzedaży lub wynajmu nieruchomości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.